اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

خدمت‌رسانی به بیش از 142 هزار زائر اربعین در موکب امام رضا(ع)

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: طی 7 روز به 142 هزار و 74 زائر اربعین حسینی در موکب امام رضا(ع) اوقاف خراسان رضوی در کربلا خدمت‌رسانی شد.

خدمت‌رسانی به بیش از 142 هزار زائر اربعین در موکب امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد احمدزاده، گفت: از ابتدای برپایی موکب امام رضا(ع) تاکنون به بیش از 142 هزار و 74 زائر اربعین خدمت رسانی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، افزود: در موکب امام رضا(ع)، خدماتی شامل اطعام، اسکان، پخت و توزیع نان گرم، خدمات پزشکی و دارویی به زائران ارائه داده شد.

وی تصریح کرد: در کنار این خدمات مراسم اقامه نماز جماعت، قرائت دعا، سخنرانی، عزاداری، پاسخگویی به مسائل شرعی به همراه برپایی حلقه‌‌های معرفت در محل موکب امام رضا(ع) ویژه زائران اجرا شد. 

احمدزاده گفت: در ایام اربعین پذیرایی از 55 هزار و 800 نفر و اسکان 7 هزار و 476 نفر انجام شد و هزار و 603 نفر نیز از خدمات دارو و درمانی این موکب بهره‌مند شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اظهار کرد: با استقرار نانوایی در موکب امام رضا (ع) در کربلا، 52 هزار و 150 قرص نان صلواتی پخت و بین زائران و سایر موکب‌ها توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: موکب امام رضا(ع) در کربلای معلی از تاریخ 21 مهر تا  27 مهرماه به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کرد و هزینه‌های موکب از محل خیران و موقوفات مرتبط صورت گرفت.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول